مصاحبه آرشیو خبر ها
صحبت از قهرمانی زود است ، توتی مثل دل پیرو و باجو

صحبت از قهرمانی زود است ، توتی مثل دل پیرو و باجو

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در آستانه دیدار حساس با رُم ، تیم دوم جدول و پس از شکست در بازی با اتلتیکو مادرید در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در کنفرانس خبری به سوالات آن ها پاسخ داد .

" بازی فردا بازی دشوار برای ما خواهد بود . رُم تیمی است که در طول فصل های گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته و توانسته بازیکنان خوبی را جذب کند . بازی فردا با رُم اگرچه در خانه یوونتوس انجام می شود ، اما نمی تواند پیروزی ما را بطور حتم تضمین کند "

" در نتیجه باید برای برنده شدن تلاش زیادی داشته باشیم . به 3 امتیاز بازی با رُم بسیار نیاز داریم و می خواهیم روند پیروزی و صدر نشینی را در سری آ ادامه دهیم . البته همانطور که می دانیم رُم هم برای موفقیت به میدان خواهد آمد "

" شرایط بازیکنان یوونتوس خوب است . آندره آ بارتزالی تقریبا 1 ماه و نیم بازی نکرده ، من دیروز با او صحبت کردم و امروز وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد . او مدت زیادی را بازی نکرده اما بین امروز و فردا وضعیت او را بررسی خواهیم کرد "

" نکته مهم این است که او را تا زمان بازگشت در بهترین شرایط ، پشتیبانی و حمایت کنیم زیرا او یک بازیکن کلیدی برای یوونتوس است . او سطح تیم را از نظر فنی بالا می برد و من بین امروز و فردا وضعیت او را بررسی و تصمیم گیری خواهم کرد "

بازی با اتلتیکو ؟

" این یک بازی تاکتیکی و سخت بود . بازی بسیار درگیرانه و البته تاکتیکی بود و بشدت در میانه میدان دنبال میشد . این مطمئنا بازی خوبی برای ما نبود و ما می خواستیم که برنده باشیم که در نهایت گل خوردیم و بازی را با شکست تمام کردیم "

" اما من می گویم که ما با یک شخصیت تیمی خوب و مهم تر از همه بدون ترس با اتلتیکو روبرو شدیم که تیمی که بار دیگر تکرار می کنم لالیگا را برنده شده و حتی تقریبا لیگ قهرمانان را هم پیروز شده بود ، در نتیجه این اصلا آسان نیست "

" گاهی شما برنده هستید اما بازی خوبی را انجام ندادید و گاهی شما موفق به کسب برد هستید اما چیزهای خوبی اتفاق افتاده است . در نهایت من به عنوان مربی هستم که باید همه چیز را در نظر بگیرم و بررسی کنم بدون در نظر گرفتن نتیجه "

" باید به یاد داشت که بازی های دیگر ما هم در سری آ بسیار مهم هستند . ما با رُمی بازی خواهیم کرد که با ما رقابت جدی برای قهرمانی دارد . اما این بازی هم ارزش یکسانی نسبت به بازی های دیگر دارد و نمی توان گفت که با پیروزی در این بازی همه چیز برای یووه بدست آمده و با شکست همه چیز از دست رفته است "

" اما به هر حال بازی بسیار مهمی است . زیرا ما در رتبه بالایی آن ها قرار داریم و آن ها تیمی هستند که به شدت تقویت شده و اعتماد به نفس زیادی دارند و در بازی های لیگ امسال و اروپا آن را مشخص کرده اند "

" یوونتوس تیمی است که موفق به کسب اسکودتو شده و در این فصل هم بدنبال قهرمانی است ، در نتیجه مواجه با یووه آسان نیست و من فکر می کنم که شکست دادن یووه همیشه مشکل است "

" رُم تیمی است که در حال پیشرفت است و در پایان فصل می توانیم رشد و پیشرفت این تیم را ببینیم . اما چیزی که مشخص است این است که آن ها قدرت خوبی در بازار نقل و انتقالات داشتند و بازیکن های خوبی هم جذب کردند "

" فکر نمی کنم بازی فردا جنگی بین یووه و رُم باشد ، این فقط رقابتی جذاب بین دو تیم مدعی برای قهرمان شدن است . البته هنوز هم نمی خواهم اینتر ، ناپولی ، میلان و غیره را فراموش کنم . اما چیزی که در حال حاضر نشان می دهد این است که یوونتوس و رُم فاصله خوبی با تیم های دیگر دارند و رقابت جدی را برای کسب اسکودتو شروع کرده اند "

 " ما در مادرید می توانستیم بهتر باشیم و حتی از نظر فنی هم بازی بهتری انجام دهیم ، اما بازی در آنجا هرگز آسان نیست . به هر حال برای پیروزی در دیگر بازی ها تلاش خواهیم کرد و امیدواریم شرایط ما گونه ای باشد که بتوانیم به خواسته هایمان برسیم "

" کاسرس و موراتا دو بازیکنی هستند که کمی دچار مشکل شدند ، ولی با بررسی ها، شدت آن مشخص شد اما هنوز تصمیم نهایی را برای بازی کردن و بودن آن ها نگرفنم و باید باز هم صبر کنید "

" یووه تیمی است که با 17 امتیاز بیشتر از رُم قهرمان سری آ ایتالیا شد و فصلی فوق العاده را رقم زده و توانسته 3 قهرمانی پیاپی را کسب کند . پس ارزش یووه با یک باخت در مقابل اتلتیکو کم نمی شود و یک بازی نمی تواند ارزش واقعی یک تیم را مشخص کند "

" همانطور که ناپولی با شکست برابر بیلبائو و حذف ارزش خود را از دست نداد . شما می توانید در این بازی های مشکلات و ضعف های تیم را ببینید و پس از آن است که یک تیم با کیفیت بوجود می آید "

افت آرتورو ویدال در بازی های این فصل ؟

" ویدال بازیکنی است که با توجه به اینکه کم تر فرصت تمرین داشته و مصدومیت سخت و طولانی را پشت سر گذاشته فعالیت کم تری هم داشته ، اما می دانم که او می تواند بار دیگر به بازیکنی موثر و تعیین کننده تبدیل شود . همچنین پریرا در این پست می تواند حضور داشته باشد ، و ممکن است ما به استفاده از او نیاز داشته باشیم "

" نکته مهم این است که ما باید همیشه آماده ترین ترکیب را برای بازی ها انتخاب کنیم ، ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم که با توجه به آمادگی و شرایط از آن ها استفاده می کنیم . ویدال در حال حاضر خوب است و روز چهار شنبه بازی خوبی انجام داد ، اما نه در حد نام ویدال و فکر می کنم خود او هم می داند "

" من نمی دانم که بازی با رُم فردا چگونه می شود اما تصور می کنم که رُم فردا همانند نیم ساعت اول ِ بازی فصل پیش خود در تورین نخواهد بود . اول ارزیابی می کند و سپس بدنبال نتیجه خواهد بود . من فکر می کنم که فردا یک بازی کاملا متفاوت خواهد بود و فردا این را خواهیم دید "

توتی ، بازیکنی که در لیگ قهرمانان صاحب رکورد شده است در این سن . می خواهم بدانم او یک بازیکن معمولی است یا چیزی بیشتر دارد ؟

" او بازیکنی است که مانند باجو و دل پیرو تاریخ ایتالیا را رقم زده و ساخته است . بنابراین او بازیکنی است که نسبت به دیگران توانایی و چیزهای بیشتری دارد ، مانند دل پیرو و باجو . زیرا او هنوز هم در این سن دارد به فوتبال ادامه می دهد "

" مطمئنا او خوب خود را حفظ کرده و گارسیا هم بخوبی او را در تایم ِ بازی مدیریت می کند . بخصوص که یک بازیکن بزرگ و با تکنیک فوق العاده ، قابل اطمینان و اتکا و با تجربه است "

" بازی فردا مطمئنا بازی بزرگ خواهد بود زیرا رُم تیمی بسیار خوب است و از نظر فنی و بدنی در سطح خوبی قرار دارد . همیشه هواداران پشتیبانی عالی از ما می کنند ، همیشه به ما نزدیک هستند و دست از تشویق بر نمی دارند و این بسیار مهم است "

" فردا برای بازی کردن بین آزاموا و اورا تردید وجود دارد ، هر دو تعدادی بازی برای یووه انجام دادند و هر دو بسیار قابل اعتماد هستند . اما ممکن است فردا بازی به آزاموا برسد . شاید بدلیل اینکه اورا 3 بازی پشت هم برای ما انجام داده است . اما من بخاط عملکرد اورا خوشحال هستم زیرا او در حال تطبیق پیدا کردن با شرایط و نقش جدید خود است و من مشکلی نمی بینم اگر او یا بازیکنی دیگر بازی کند "

" ما از قدرتی که داریم آگاه هستیم ، ما تیمی هستیم که سه قهرمانی را بدست آوردیم و رُم اکنون رقیب اصلی ما بشمار می رود و مطمئنا بازی فردا بازی فردا یک بازی بزرگ خواهد بود "

" اما بدون در نظر گرفتن آنچه که فردا اتفاق می افتد این بازی ، تعیین کننده سرنوشت قهرمانی نیست . هنوز هم 32 بازی و 96 امتیاز مانده در نتیجه ما هنوز زمان و امتیازات بسیاری را داریم . این طبیعی است که ما در بازی فردا برای پیروزی تلاش کنیم و برای شناخت تیم حریف و اینکه چه نوع بازی را انجام خواهند داد "

" ما باید برای هر دو کار آماده باشیم ، فوتبال دو فاز دارد . یک : زمانی که شما توپ را در اختیار دارین و دو: زمانی که توپ در اختیار حریف است . زمانی که توپ در اختیار شما باشد شما باید به دفاع های آن ها فشار بیاورید و سعی کنید که از نظر تکنیکی و فنی خوب باشید . اما زمانی که توپ در اختیار حریف است باید مقابله کید و برعکس عمل کنید ، و کم ترین شانس و امکان (نفوذ) را با شناخت ِ ویژگی ها و کیفیت حریف به آن ها بدهید "

" زمانی که شما همچین بازی را داریم مطمئنا تعادل زیادی وجود دارد و باید بهترین استفاده را از بازیکنانی با توجه به ویژگی تیمی خود و نقاط ضعف حریف ، داشته باشیم "

تاپیک بازی یـوونتوس - رُم


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: